Am obiceiul să mai scriu într-un carneţel când am nevoie..
Am decis să încep a posta de acolo câteceva pentru că nu am timp să stau la pc atâta.. 

Tipa pentru prima oară scriu pentru blog undeva pe vreo foaie, în vreun carnet, undeva în vreo şcoală, nu acasă, nu în linişte la pc.
Undeva într-o şcoală nouă, într-o clasă nouă, pe o bancă nouă (n-am scaun, am întârziat). Undeva  în nişte versuri vechi dar noi pentru mine. Undeva pe o geantă nouă (amintesc că stau pe bancă). Undeva şi eu nouă.. nouă ca o pagină albă.
Undeva.. atunci când cândva.. cineva a aprins o careva lumină iritantă. O lumină orbitoare şi neplăcută care a înecat albul paginei mele.. lăsând vid. Un careva vid care cere umplut.
Iar acum caut mii de motive ca să nu am timp să-mi umplu vidul.. milioane. E bine în vid. Linişte şi pace.
