Şi uite că au mai rămas 3 săptămâni până la sfârşitul verii. Nu-i puţin.. tocmai 3 săptămâni!!! Trebuie să reuşesc atâteaaa..
Toată vara am căscat gura şi nu ştiu mai ce am făcut că a trecut atât de repede încât nici nu am simţit-o normal.
La începutul verii ştiam că deodată cum primesc atestatul dau documentele mai departe la Eminescu în clasă francofonă.
Dar acum? ce fac? Mă pregătesc pentru examenele de intrare la Igor Vieru. M-am trezit la mijloc de iulie că totuşi vreau să desenez şi să crape în patru şi mama şi toţi din jur că nu fac liceul decât acolo. La primul val de examene nu am reuşit şi acum, la sfârşit de august, va fi al doilea. Şi mi-e frică pentru că va fi târziu să mă duc înapoi la Eminescu de nu trec examenul. Fosta profă de desen m-a speriat astăzi că acolo-i serios şi multe din ce fac ei eu nu ştiu şi crede ea că mai bine ar fi să mă duc la Plămădeală blah blah blah.. Ştiu că-mi va fi greu.. că voi sta zi şi noaptă desenând ca să-i ajung din urmă pe restu.. ştiu că va fi foarte aiurea de la început.. ştiu că voi mirosi a uleiuri şi mâinile-mi vor fi negre până la coate.. ştiu că foi face, practic, numai desen desen desen +voi învăţa restu obiectelor.. ştiu că voi ieşi mai rar cu prietenii şi voi spune adio nopţilor petrecute în faţa pc-lui.. ştiu.. dar VREAU şi punct .

